Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Otwórz się na pomoc - PRZEMOC

Otwórz się na pomoc - PRZEMOC

Projekt iDOC

 

 

Połowa nastolatków doświadcza przemocy rówieśniczej. 

 

Zjawisko przemocy objawia się w różnych postaciach. Może być to przemoc fizyczna, psychiczna, ekonomiczna, seksualna. Może zachodzić w domu, na ulicy lub w szkole wśród rówieśników. 

Przemoc to wciąż temat TABU wśród ofiar. Chcemy głośno o tym mówić, aby zwrócić uwagę mieszkańców gmin, miast, rodziców, nauczycieli i dzieci, na to zjawisko i mu przeciwdziałać. 

 

Projekt iDOC Otwórz się na pomoc, opiera się na nieliniowej narracji, immersji i interakcji. W przypadku tworzonej przez nas opowieści, od użytkownika wymagana jest akcja (tak samo jak w grze). Od decyzji użytkownika zależy to, jak potoczy się historia, a możliwe są aż cztery zakończenia. Film staje się więc grą, w której użytkownik dokonuje wyborów w temacie przemocy rówieśniczej. 

 

Zarys scenariusza 

  

Głównym założeniem projektu jest profilaktyka oraz edukacja młodzieży, a także przeciwdziałanie problemowi przemocy rówieśniczej.  

Scenariusz projektu został opracowany we współpracy z Mają Pisarek – psycholog dziecięcą oraz terapeutką. Projekt jest narzędziem edukacyjnym, które z powodzeniem może być wykorzystywane w gminach i w szkołach np. podczas lekcji wychowawczej.  

 

Poniżej znajdują się dwa linki finalnego interaktywnego wideo. Pierwszy osadzony na GK24.pl ułatwiający udostępnianie go podczas spotkań czy pracy z odbiorcami. Drugi umożliwiający osadzenie na dowolnej stronie internetowej. 

  

LINK SŁUŻĄCY DO KOMUNIKACJI: 

https://gs24.pl/goleniow-otworz-sie-na-pomoc-przemoc/re

 

 

 

Data dodania: 2022-06-03 10:28:40
Data edycji: 2022-06-06 10:39:27
Ilość wyświetleń: 231
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej